Ügyviteli szoftveres tapasztalatok.

Ügyviteli szoftver vadászat

Google hirdetések

Utolsó kommentek

Üzleti döntéseket támogató BLOGok!

Rovatok

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

dolgok



Google PageRank kijelző - CamelPark keresőoptimalizálás

azabaj

2007.10.07. 10:43 | gáll tünde >> software hunter | Szólj hozzá!

A napi onlinenon olvastam, hogy a googlének hamarosan el kell döntenie, mihez kezd a rengeteg felgyülemlett információval, mert hamarosan a társadalom felteszi a kérdést; mennyire megbízható a gúgli, tuti nem él vissza az információval? Szóval kezd probléma lenni a sok - egyébként hasznos - információ.

Ha van info az a baj, ha nincs info az is baj. ((köszi Belga))

Az információ sokat ér, cégvezetőként, vagy salesként meg pláne, hiszen minél többet tudunk egy ügyfélről, annál komplexebb a mátrixunk; mi az, amire Neki szüksége lehet. Viszont hiába az információ, ha nem kereshető. Tehát legyen sok-sok kereshető info.
Gyűjtsük, rendszerezzük, keressük.
CRM, és CRMSW; vagyis ügyfélkapcsolat-menedzsment, és a hozzá tartozó szoftver. Merthogy a kettő nagyon nem ugyan az. Az egyik filozófia, a másik meg eszköz a filozófiához.

Címkék: crm

A bejegyzés trackback címe:

https://softwarehunter.blog.hu/api/trackback/id/tr63188782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása