A napi onlinenon olvastam, hogy a googlének hamarosan el kell döntenie, mihez kezd a rengeteg felgyülemlett információval, mert hamarosan a társadalom felteszi a kérdést; mennyire megbízható a gúgli, tuti nem él vissza az információval? Szóval kezd probléma lenni a sok - egyébként hasznos - információ.
Ha van info az a baj, ha nincs info az is baj. ((köszi Belga))
Az információ sokat ér, cégvezetőként, vagy salesként meg pláne, hiszen minél többet tudunk egy ügyfélről, annál komplexebb a mátrixunk; mi az, amire Neki szüksége lehet. Viszont hiába az információ, ha nem kereshető. Tehát legyen sok-sok kereshető info.
Gyűjtsük, rendszerezzük, keressük.
CRM, és CRMSW; vagyis ügyfélkapcsolat-menedzsment, és a hozzá tartozó szoftver. Merthogy a kettő nagyon nem ugyan az. Az egyik filozófia, a másik meg eszköz a filozófiához.
azabaj
2007.10.07. 10:43 | gáll tünde >> software hunter | Szólj hozzá!
Címkék: crm
A bejegyzés trackback címe:
https://softwarehunter.blog.hu/api/trackback/id/tr63188782
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek