A software hunter blogja. - Utolsó kommentek
blfr8@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://softwarehunter.blog.hu/2008/03/24/ingyen_hu/full_commentlist/1#c26863254
Válasz erre: ********ingyen.hu
2015-04-26T20:09:23+02:00
2015-04-26T20:09:23+02:00
Kiadolakas
http://blog.hu/user/605567
Sok ingyenes számlázóprogram van, nem csak a clearadmin az. :)<br />
Nekem speciel a Billzone jobban bejön, mivel több dolgot ad ingyen, mint a clear: <a rel="nofollow" href="https://www.billzone.eu">www.billzone.eu</a>
https://softwarehunter.blog.hu/2008/01/17/megoldasok_kellenek_de_tenyleg_eva_s_szamlazo/full_commentlist/1#c8134976
Válasz erre: megoldások kellenek, de tényleg - EVA-s számlázó
2009-12-29T21:26:22+01:00
2009-12-29T21:26:22+01:00
Symbol Developer
http://blog.hu/user/360761
Szeretnék mindenkit tájékoztatni, hogy a Symbol Ügyvitel egy ingyenes EVA modullal bővült. Egyrészről figyelmeztet (alapértelmezetten 90%-nál), hogy a 25 (jövőre 26) milliós bruttó árbevételt túlléphetem a számla kiállításával. Másrészről mutatja, hogy a 365 nap hány %-a telt el, a 26M hány %-a telt el, azaz ha így folytattom, akkor év végén mennyi lesz a bruttó bevétel.<br />
<br />
És mindez ingyenes modulban.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.symboltech.hu/features/eva/">www.symboltech.hu/features/eva/</a>
https://softwarehunter.blog.hu/2007/09/14/mkrt_iii_mikor_elegedetlen_egy_felhaszna/full_commentlist/1#c4395391
Válasz erre: MKRT III.* Mikor elégedetLEN egy felhasználó?
2009-01-03T19:34:25+01:00
2009-01-03T19:34:25+01:00
Rung András
http://blog.hu/user/87081
a rossz ergonómia valóban baj, de az írásban említett többi probléma nagy része is ergonómiai természetű
https://softwarehunter.blog.hu/2008/03/24/ingyen_hu/full_commentlist/1#c2984105
Válasz erre: ********ingyen.hu
2008-08-05T00:56:57+02:00
2008-08-05T00:56:57+02:00
zsolt
A szoftver linkje lemaradt: <a rel="nofollow" href="http://www.clearadmin.hu/">www.clearadmin.hu/</a>
https://softwarehunter.blog.hu/2008/03/24/ingyen_hu/full_commentlist/1#c2984097
Válasz erre: ********ingyen.hu
2008-08-05T00:54:12+02:00
2008-08-05T00:54:12+02:00
zsolt
"Viszont ez többnyire nem ingyenes frissítés volt!"<br />
<br />
Szerencsére van olyan ingyenes számlázó szoftver, ami továbbra is ingyenes maradt.
https://softwarehunter.blog.hu/2008/03/24/ingyen_hu/full_commentlist/1#c2258516
Válasz erre: ********ingyen.hu
2008-05-20T07:18:39+02:00
2008-05-20T07:18:39+02:00
CSaB
http://blog.hu/user/107688
Nem is elavult, még mindenki ezt használja..
https://softwarehunter.blog.hu/2008/03/17/ujratervezes_1/full_commentlist/1#c1921316
Válasz erre: újratervezés
2008-04-09T08:18:13+02:00
2008-04-09T08:18:13+02:00
gáll tünde >> software hunter
http://blog.hu/user/57220
Péter,<br />
<br />
Nem rossz ötlet, felírtam a kidolgozandó ötletek közé. Köszi. :)<br />
<br />
A saját tapasztalatom az, hogy az estek nagyon elenyésző százalékában sikeres egy szoftverbeszerzés elsőre. <br />
Az okok lehetnek:<br />
- "vegyük meg minél olcsóbban" és/vagy<br />
- "addig halagattuk, hogy már tegnap kéne használni, tehát vegyük meg az első orrunk elé esőt"<br />
- "haver cégnek van valamije, vegyük meg azt"<br />
nagyobb rendszerek esetében<br />
- halogatás<br />
- kompetenia hiány<br />
- félelem! hogy kiderül a felelős döntés-előkészítő részéről, hogy nem ért az adott területhez, ami szankciókkal járhat<br />
- felelőség áthárítása - "tilitoli"<br />
<br />
Tehát, amig meg nem égeti magát valaki, többnyire nem hiszi el, hogy ügyviteli szoftvert (is) tudatosan kell vásárolni.<br />
<br />
Hogy érdeke lenne a szoftveres cégnek, hogy megismerje a hátrányokat is?<br />
Sajnos kevés szoftveres ilyen. (De van ilyen, hál'isten.)<br />
Ok: vérremenő verseny az ügyfelekért, mert sokkal nagyobb a kínálat, mint a kereslet.<br />
Csak azok a cégek tudják és merik felvállalni a hátrányaikat, akik kiemelkedőek egy dologban, ebből adódóan magabiztosak, és tudják, hogy a hátrány nem minden esetben az.<br />
<br />
Ha a vevő nem tudja mit akar, több verzió lehet:<br />
1., nem tudja, de mer tanácsot kérni:<br />
a) valódi tanácsadóval találja szemben magát, aki tud kérdezni, így a kérdésekre adott válaszokból kiderül, mi kell az ügyfélnek.<br />
b) "áltanácsadóval" kerül szembe, aki majd jól megmondja a "tuti"-t.<br />
2., nem tudja, és nem mer, vagy nem akar tanácsot kérni:<br />
a) itt a valódi tanácsadó megpróbálhatja rávezetni arra, hogy addig, amig nincs konkrét igény, nincs mit kielégíteni, de nagy az esély, hogy ezt az ügyfelet elveszíti. Mert ez az ügyfél elmegy egy olyan céghez, ahol "áltanácsadók" vannak, és nem piszkálják a hülye kérdéseikkel, csak megmondják a "tuti"-t.<br />
b) kapásból "áltanácsadó"-val találkozik, aki megmondja a "tuti"-t, és mindenki boldog - amig a szoftver meg nem hal.<br />
https://softwarehunter.blog.hu/2008/03/17/ujratervezes_1/full_commentlist/1#c1921242
Válasz erre: újratervezés
2008-04-09T08:02:07+02:00
2008-04-09T08:02:07+02:00
gáll tünde >> software hunter
http://blog.hu/user/57220
István,<br />
<br />
Egyetértünk. Többnyire a döntéshozók - ha nem a saját cégükről van szó -, nem motiváltak a legjobb döntés meghozatalára. <br />
Pedig milyen egyszerű lenne; egy jó bevezetésnél a projecthez mért százalékos prémium. <br />
(Vallom a pozitív motivációt.)<br />
https://softwarehunter.blog.hu/2008/03/24/ingyen_hu/full_commentlist/1#c1921221
Válasz erre: ********ingyen.hu
2008-04-09T07:58:24+02:00
2008-04-09T07:58:24+02:00
gáll tünde >> software hunter
http://blog.hu/user/57220
Szerintem elavult marketingfogásról van szó. :)<br />
De miért kell kamuzással indítani? Komolyan érdekelne az ilyen üzleti filozófiát valló és gyakorló bizniszmenek gondolatvilága.
https://softwarehunter.blog.hu/2008/03/17/ujratervezes_1/full_commentlist/1#c1913765
Válasz erre: újratervezés
2008-04-08T13:03:42+02:00
2008-04-08T13:03:42+02:00
daito
http://blog.hu/user/3725
Érdemes volna egyszer megszondázni a cégeket, hogy a hibás/alkalmatlan/"nem_erre_gondoltunk" szoftverek beszerzése mekkora arányt képvisel az összes (szoftver)beszerzésből...<br />
<br />
Azt gondolom, hogy a fenti eszmefuttatás teljesen elfogadható; annyit tennék hozzá: a kedves szoftverfejlesztő és/vagy disztribútor cégnek is érdeke az: hogy a potenciális vevő megismerkedjen a hátrányokkal, hibákkal. Egyrészt a vevő fel tud rá készülni, nem éri villámcsapásként; másrészt, ha mégsem veszi meg az adott szoftvert, akkor az eladó-fejlesztő cég is megspórol kellemetlen helyzeteket, konfliktusokat, negatív reklámot, véleményt.<br />
<br />
A hosszútávú gondolkodás, tervezés hiányzik. Sokszor a vevő oldaláról, de gyakran eladói oldalról is. Ellenben, ha a vevő nem tudja, mit akar, honnan tudná (helyette) az eladó?<br />
<br />
Üdv: Péter
https://softwarehunter.blog.hu/2008/03/24/ingyen_hu/full_commentlist/1#c1902143
Válasz erre: ********ingyen.hu
2008-04-07T11:37:42+02:00
2008-04-07T11:37:42+02:00
CSaB
http://blog.hu/user/107688
Ma már minden "ingyen" van. Nem is kell csodálkozni. :(
https://softwarehunter.blog.hu/2008/03/17/ujratervezes_1/full_commentlist/1#c1765476
Válasz erre: újratervezés
2008-03-20T18:40:52+01:00
2008-03-20T18:40:52+01:00
KarrierExpressz
Nem egyedi hiányosság sem a nagy cégeknél, sem a KKV-nál, sőt a magánéletben is hajlamosak vagyunk sodródni.<br />
<br />
Nem tudjuk mit is akarunk, és mivel, mitől mit várunk...<br />
Tehát nem határozunk meg elvárásokat, célokat. Nem tanultuk az iskolában, nem tanultuk a szüleinktől... <br />
A vállalkozások nagy része elsőgenerációs, ugyanígy a menedzsment is egy multinál…<br />
<br />
„Ha mégis megtörténik, újra kell tervezni. Át kell gondolni, le kell írni, meg kell kérdezni, rendszerezni, mérlegelni, majd dönteni kell. Aztán persze végrehajtani, és fenntartani.”<br />
<br />
A citált bekezdésben benne van minden!<br />
<br />
Ez működik, azaz működne, ha lenne tulajdonosi szemlélet, ha motivált lenne a mérnökség, az IT illetve a menedzsment, de nagyon gyakran pont ez hiányzik. <br />
<br />
Üdv: István<br />
https://softwarehunter.blog.hu/2007/12/09/nezzunk_a_dolgok_moge/full_commentlist/1#c1734785
Válasz erre: nézzünk a dolgok mögé!
2008-03-17T13:51:55+01:00
2008-03-17T13:51:55+01:00
gáll tünde >> software hunter
http://blog.hu/user/57220
A blog.hu valóban ingyenes, DE<br />
1., "A feltöltött tartalmakkal kapcsolatban feljogosítod a Szolgáltatót, hogy azokat (vagy azok részeit, kivonatait, stb.) különböző internetes oldalakon megjelenítse." - (tartalmat kap cserébe)<br />
2., "A Szolgáltató elhelyezhet a blogokon szöveges reklámot, blogajánlót vagy más fix elemet, ami a szolgáltatáshoz (vagy Szolgáltató valamely más szolgáltatásához) kapcsolódik." - (reklámfelületet kap cserébe)<br />
Két részlet a felhasználási feltételből. :)<br />
<br />
Engem ezek a DE-k érdekelnek az "ingyenes" dolgoknál. Az ügyviteli szoftvereknél meg pláne, hiszen ha ott gond van; pl. egy raktárkezelő rendszernél, hááát... :)
https://softwarehunter.blog.hu/2007/12/11/szoras/full_commentlist/1#c1734516
Válasz erre: szórás
2008-03-17T13:21:35+01:00
2008-03-17T13:21:35+01:00
gáll tünde >> software hunter
http://blog.hu/user/57220
Kedves Zsigmond!<br />
<br />
Naná! :)<br />
Az softwarehunter_{kukac}_donteselokeszites_{pötty} hu-ra küldd el légyszíves a mailcímed, ahová küldhetem az infokat. Köszi!<br />
<br />
gt
https://softwarehunter.blog.hu/2007/12/11/szoras/full_commentlist/1#c1707128
Válasz erre: szórás
2008-03-13T12:41:28+01:00
2008-03-13T12:41:28+01:00
Máriás Zsigmond
Kedves Tünde,<br />
ez a szoftver engem is érdekelne. El tudnád küldeni nekem is?<br />
Üdvözlettel:<br />
Máriás Zsigmond
https://softwarehunter.blog.hu/2007/12/09/nezzunk_a_dolgok_moge/full_commentlist/1#c1578104
Válasz erre: nézzünk a dolgok mögé!
2008-02-27T01:00:00+01:00
2008-02-27T01:00:00+01:00
Vasla
" így nem hiszek abban, hogy bármi is ingyen kapható ' -irod, <br />
Ennek talán ellentmond az a média ahol ezt írod. Az internet rengeteg szabványból , RFC-ből, TCP/IP és egyéb protokollokból áll össze, amiért a megalkotói semmilyen jogdíjat nem kértek és kérnek.<br />
Aztán itt vannak a szabad szoftverek és a GNU/GPL.<br />
Az internet webszervereinek fele Apach, bármikor letöltheted, <br />
több millió szerveren futnak a php oldalak, LINUX alatt. <br />
Oscommersz, Joomla, Drupál, ezekre ha rákeresel a google-on a következőt fogod látni:<br />
IBM : 280 millió találat, <br />
oscommerce 160 millió találat, lessz it balhé ha valami rosszúl sül el :)<br />
<br />
A GPL-es CRM szoftvereket nem ismerem, de ebből is van, pl:<br />
Sugar CRM, vTiger . Megkapod a forráskódot velük, ha tetszik használod, és módosíthatsz rajta, nem vagy egy szoftvercéghez kötve...<br />
<br />
https://softwarehunter.blog.hu/2007/11/22/tuneti_kezeles/full_commentlist/1#c1433118
Válasz erre: tüneti kezelés
2008-02-07T20:28:06+01:00
2008-02-07T20:28:06+01:00
KKV Asszisztens
Tünde nem rég olvastam valahol az időmenedzsmentről, egy valódi web2-es téma (kár, hogy nem mentettem el). Ugyanekkora potenciál rejlene a tudás/gondolkodás/ attitüd menedzsmentben is.<br />
Magamon tapasztalom, amennyire nehéz egy-egy dolgot saját vállalkozására adaptálni. Legalább annyira nehéz, saját céged gondolkodás reformját 21. századi alapokra helyezni, a „partvonalon túlról” néha könnyebb valóban jó tanácsokat adni.<br />
A blogomon nem rég épp erre a témára rímelő dologról beszélgettünk, a brainstormingról (ötletbörze), a benne rejlő lehetőségekről. <br />
Hihetetlen erők rejlenek benne, de aki nem próbálta, vagy nem jól vitelezte ki, nem hiszi mit veszít…<br />
<br />
Üdv: István<br />
https://softwarehunter.blog.hu/2007/11/22/tuneti_kezeles/full_commentlist/1#c1402670
Válasz erre: tüneti kezelés
2008-02-04T00:39:52+01:00
2008-02-04T00:39:52+01:00
gáll tünde >> software hunter
http://blog.hu/user/57220
Alapvetően olyan nagyon egyszerű pedig ez az egész, de valami miatt, keveseknek megy ilyen "stílusban" gondolkodni. Pedig ha a mindig aktuális cél-ra koncentrálunk, hogy is lehetne máshogy? <br />
<br />
Vagy lehet, hogy a cél "nemtisztázása" vezet be a nyilvánvaló zsákutcába?
https://softwarehunter.blog.hu/2008/01/17/megoldasok_kellenek_de_tenyleg_eva_s_szamlazo/full_commentlist/1#c1402659
Válasz erre: megoldások kellenek, de tényleg - EVA-s számlázó
2008-02-04T00:33:13+01:00
2008-02-04T00:33:13+01:00
gáll tünde >> software hunter
http://blog.hu/user/57220
Kedves Csaba!<br />
<br />
Végül is... jogos. Ha már maximalizmusra törekszünk. :)<br />
Nemrég olvastam, hogy még mindig szeretik a cégek az EVA-kört. Több mint 100.000 cég EVA-s.<br />
<br />
Szerintem nem rossz piac. Főleg, hogy több száz (általános) számlázó szoftver áll sorba vevőért.
https://softwarehunter.blog.hu/2007/12/11/szoras/full_commentlist/1#c1402630
Válasz erre: szórás
2008-02-04T00:21:47+01:00
2008-02-04T00:21:47+01:00
gáll tünde >> software hunter
http://blog.hu/user/57220
Szia Gábor!<br />
<br />
Ment e-mailben! <br />
<br />
Üdv; gáll tünde
https://softwarehunter.blog.hu/2008/01/17/megoldasok_kellenek_de_tenyleg_eva_s_szamlazo/full_commentlist/1#c1387395
Válasz erre: megoldások kellenek, de tényleg - EVA-s számlázó
2008-02-01T02:22:13+01:00
2008-02-01T02:22:13+01:00
KKV Asszisztens
Kedves Tünde,<br />
<br />
Kevés olyan szakmai bloggal találkoztam, ahol a szakmaiság, a témaválaszték, illetve a kor követelményeinek a tudomásul vétele ennyire koherens.<br />
Egyébként a postot nem tudom überelni, mert ha mindenk aki idetéved ennyit ért meg : <br />
"megoldásokat kell (el)adni a partner épp aktuális problémájára" már elegendő egy vállalkozás prfitábilisabbá tételére.<br />
<br />
Csaba,<br />
<br />
Nagyon életközeli gondolatmenet. Köszönjük!<br />
<br />
Taubert István<br />
A Te Marketing Tanácsadód
https://softwarehunter.blog.hu/2007/11/22/tuneti_kezeles/full_commentlist/1#c1378384
Válasz erre: tüneti kezelés
2008-01-30T21:13:33+01:00
2008-01-30T21:13:33+01:00
KKV Asszisztens
Ez annyira frappans, es eletteli....<br />
<br />
Koszi a gondolatmenetet!<br />
<br />
Nem S**M akart lenni de ehhez nincs mit hozzafuzni!<br />
<br />
Udv: Istvan<br />
<br />
ui.: ha csak nem az, hogy sok KKV-nak ezen mezsgyen kellene haladni, ez jelenhetne kitoresi pontot...
https://softwarehunter.blog.hu/2007/12/11/szoras/full_commentlist/1#c1353610
Válasz erre: szórás
2008-01-27T17:59:17+01:00
2008-01-27T17:59:17+01:00
Jutasi Gábor
Szia!<br />
<br />
Megadnád a számlázó rendszer pontos nevét, linkjét. Mert sajna, semmi időm nincsen végigbogarászni az általad ajánlott honlapon.<br />
Nagyon köszönöm!<br />
<br />
Gábor
https://softwarehunter.blog.hu/2008/01/17/megoldasok_kellenek_de_tenyleg_eva_s_szamlazo/full_commentlist/1#c1292353
Válasz erre: megoldások kellenek, de tényleg - EVA-s számlázó
2008-01-17T12:27:57+01:00
2008-01-17T12:27:57+01:00
Csabi
Kedves Tünde!<br />
<br />
Az EVA-s vállalkozónak rendelkeznie kell bankszámlával. Ha van bankszámlája, akkor keletkezik rajta kamat. Ha valaki kiszámlázza a 25Milliót, merthogy annyi a keret, akkor bizony a havi 10Ft kapott banki kamat fogja őt kitenni az EVA-ból. <br />
<br />
Fenti példánál maradva, ha figyelni kell, hogy ne lépje túl a 25M-t, akkor már minden forint számíthat. A törvény nem 25.001.000 Ft-ban állapítja meg a határt, hanem 25M-ban. Amíg biztosan nem éri el a bevétel a 20M-t sem, addig nyilván nincs is szükség ilyen funkcióra. De ha már készül egy szoftver, akkor miért ne lehetne teljeskörűen felkészítve a problémák megoldására.<br />
https://softwarehunter.blog.hu/2008/01/17/megoldasok_kellenek_de_tenyleg_eva_s_szamlazo/full_commentlist/1#c1292112
Válasz erre: megoldások kellenek, de tényleg - EVA-s számlázó
2008-01-17T12:02:18+01:00
2008-01-17T12:02:18+01:00
gáll tünde >> software hunter
http://blog.hu/user/57220
Kedves Csaba!<br />
<br />
No ez az! Ilyen specialitások kellenek a piacnak. Gyönyörű példja az útnyilvántartó szoftverek között a roadrecord. Az a furcsa, hogy temérdek számlázó van, de nem specializálódnak. Ha valamelyik fejlesztő azt mondaná, készítek egy speciális számlázó szoftvert pl. az EVA-s cégeknek, szerintem az EVAs cégek döntő többsége az ő szoftverét választaná.<br />
<br />
Egyébként a fenti példa esetében a kamatbevétel nem játszik; konkrétan ezt a csöpp kis problematikát szeretné megoldani az ügyfél.<br />
Aztán természetesen egyéb esetekben jönnek rá az egyéb igények, elvárások. Napokig lehetne ötletelni. :)<br />
<br />
https://softwarehunter.blog.hu/2008/01/17/megoldasok_kellenek_de_tenyleg_eva_s_szamlazo/full_commentlist/1#c1291537
Válasz erre: megoldások kellenek, de tényleg - EVA-s számlázó
2008-01-17T10:48:57+01:00
2008-01-17T10:48:57+01:00
Csabi
Azért azt nem árt tudni, hogy nem csak a kiszámlázott bevétel számít bele az EVA alapbjába, hanem pl. a kamatbevétel is. Ezt is figyelni kell. Nem éri meg 3000 Ft éves kapott kamat miatt 4 évre kiesni az EVA körből. <br />
A másik fontos dolog, hogy vannak például adóalap növelő tételek az EVA-ban is. Pl. ha kapcsolt vállalkozásnak számláz az EVA-s. <br />
<br />
Szóval nem annyire egyszerű ez a képlet, ha normális megoldást szeretnénk. <br />
<br />
Egyszerűbb lenne egy olyan számlázót készíteni, ami egyben EVA nyilvántartás is tud lenni. Azaz a számla adatait azonnal beilleszti a nyilvántartásba. És vannak még ötleteim.<br />
<br />
Az ötlet jogdíjáért a fejlesztő vegye fel velem a kapcsolatot (először) itt a blogban. :)
https://softwarehunter.blog.hu/2007/10/17/reszletek_kisordoge/full_commentlist/1#c1029744
Válasz erre: részletek kisördöge
2007-11-22T07:14:51+01:00
2007-11-22T07:14:51+01:00
gáll tünde >> software hunter
http://blog.hu/user/57220
Szia Ákos!<br />
<br />
Az az őrült jó ebben a szoftvervadászatban, hogy minden szoftver jó valakinek. De nem biztos, hogy a legjobb. <br />
Hál' isten a tiétekről már tudom, melyik az a kör, akinek ti vagytok a legjobb megoldás. :)
https://softwarehunter.blog.hu/2007/10/17/reszletek_kisordoge/full_commentlist/1#c1029732
Válasz erre: részletek kisördöge
2007-11-22T07:03:53+01:00
2007-11-22T07:03:53+01:00
gáll tünde >> software hunter
http://blog.hu/user/57220
Kedves cett!<br />
<br />
Igen, értékesíteni. :)<br />
Egészen biztos vagyok abban, hogy mindig lesz olyan, aki az ingyenesre hajt, mert az "jó". <br />
Az egyik - pont az egyik legnagyobb - magyarországi fejlesztő cég ügyvezetőjét kérdeztem meg, miért adja ingyen néhány szoftverét. Az volt a válasz, hogy azért, mert a magyar szereti azt, ami ingyen van. Oké, de egy vállalkozásnak, ami elviekben profitmaximalizálásra törekszik, miért érdeke? A válasz: titok.<br />
Nem szeretem az üzleti életben az ilyesmi titkokat.<br />
<br />
Ez is, mint minden, egyedi döntés kérdése. <br />
<br />
Veszek egy szoftvert, de nem várhatok el semmit, és erre építem fel cégem egy részét (akár az útnyilvántartást), vagy megvizsgálom mi a célom a beszerzéssel, és ahhoz mérten keresek szoftvert.<br />
<br />
Magamról, és az ügyfeleimről tudom, hogy mi megoldásokat keresünk, aminek része pl. a szaktanácsadás, nem egy kódhalmaz. :)<br />
<br />
Személyes élményem és elvem az is, hogy az üzleti életben semmi nincs ingyen. Akkor sem, ha úgy tűnik. És ez nagyon is jól van így. :)
https://softwarehunter.blog.hu/2007/10/17/reszletek_kisordoge/full_commentlist/1#c962255
Válasz erre: részletek kisördöge
2007-11-07T10:06:53+01:00
2007-11-07T10:06:53+01:00
Barazsy Ákos
Mi vagyunk a ketteskék :)<br />
Hosszú távon sokkal jobban megéri, ha nem adok el olyannak, akinek nem mi kellünk... de majd ajánl minket olyannak, akinek mi vagyunk a legjobbak :)
https://softwarehunter.blog.hu/2007/07/28/porlasszuk_a_kockazatot_az_utnyilvantart/full_commentlist/1#c962239
Válasz erre: Porlasszuk a kockázatot az útnyilvántartó szoftver beszerzésekor is!
2007-11-07T10:04:32+01:00
2007-11-07T10:04:32+01:00
Barazsy Ákos
Vannak ingyenes útnyilvántartók, csak ott semmi kötelezettség sincs a támogatásra... ki akar kétszer dolgozni, minek kockáztatna?<br />
<br />
Erre jó pl. a 60 napos pénzvisszafizetési garancia... van támogatás + biztonság....
https://softwarehunter.blog.hu/2007/07/28/porlasszuk_a_kockazatot_az_utnyilvantart/full_commentlist/1#c961663
Válasz erre: Porlasszuk a kockázatot az útnyilvántartó szoftver beszerzésekor is!
2007-11-07T06:32:04+01:00
2007-11-07T06:32:04+01:00
cett
http://blog.hu/user/53475
Visszautasíthatatlan ajánlat? :)<br />
Vannak ingyenes útnyilvántartó programok is, melyek teljes értékűek.
https://softwarehunter.blog.hu/2007/10/17/reszletek_kisordoge/full_commentlist/1#c961662
Válasz erre: részletek kisördöge
2007-11-07T06:30:56+01:00
2007-11-07T06:30:56+01:00
cett
http://blog.hu/user/53475
értékesíteni???<br />
Az enyém ingyen letölthető, használják is jó páran...
https://softwarehunter.blog.hu/2007/10/17/reszletek_kisordoge/full_commentlist/1#c918575
Válasz erre: részletek kisördöge
2007-10-25T18:02:58+02:00
2007-10-25T18:02:58+02:00
gáll tünde >> software hunter
http://blog.hu/user/57220
Ráadásul igen meglepő is, mivel nem ezt várja a (magyar) vásárló. Egy ilyen után az alap bizalom - amit egyébként elég nehéz és időigényes kialakítani -, pillanatokon belül kialakul; vevő és eladó között.
https://softwarehunter.blog.hu/2007/10/17/reszletek_kisordoge/full_commentlist/1#c915195
Válasz erre: részletek kisördöge
2007-10-25T02:53:40+02:00
2007-10-25T02:53:40+02:00
Neonomád
http://blog.hu/user/14172
A modell sajnos általános ma itthon. Nagyon ritka a második verzió. Pedig tapasztalatom szerint többet hoz.
https://softwarehunter.blog.hu/2007/10/08/kene_valami_partnerkezelo/full_commentlist/1#c867507
Válasz erre: kéne valami partnerkezelő
2007-10-09T20:39:01+02:00
2007-10-09T20:39:01+02:00
Greg!
http://blog.hu/user/51660
"Ájtís CRM" mint szitokszó :) Nahiszen. Hadd védjem kicsit a mundér becsületét, hadd szóljak pár szót arról, hogy az it megközelítés nem szükségszerűen szögletes és életszerűtlen. Sőt.<br />
<br />
Az olyan klasszikus vállalati folyamatokhoz képest, mint a számlázás és könyvelés, az eladás folyamata szinte megfoghatatlanul bonyolult informatikusi szemmel. A számlázás és könyvelés egyszerű számokon elvégzett egyszerű műveletekből áll, szigorúan meghatározott sorrendben. Egy eladás sokkal kevésbé szabályozott, intuitív folyamat, ahol a sikerhez nem csak számok, de tengersok információ és ötlet is kell, amelyek a valós életben különféle adatbázisokban, cetliken, fileszerveren tárolt dokumentumokban, exceltáblákban, emailekben és emlékezetünkben vannak szétszórva. Mindig is kihívásnak gondoltam egy ilyen zavaros téma informatikai támogatását, különösen akkor, ha nem elégszem meg a rublikák végtelen felsorolásával, ami mérnöki szemmel ugyan megoldani látszik a problémát, de a valóság próbáját sohasem állja ki. A rublikaszaporító szoftverek megérdemelten buknak meg a felhasználók utálatán és ellenállásán.<br />
<br />
Az én megközelítésemben egy CRM rendszer olyanformán képes információkkal ellátni a kereskedő munkatársakat, mint egy mindentudó aszisztens. A klasszikus adatkezelő rendszerek a valós életben elhangzó kérdéseknek csak töredékét tudják megválaszolni, mint pl. "hány szerződést kötöttünk ebben a hónapban". Ehhez képest a hatékony kereskedői munkához olyan kérdéseket is feltennénk, hogy "melyik érdeklődő is volt, amelyikkel az xxx konferencián ismerkedtem meg, és a környezetvédelemről mesélt nekem?", vagy "mi most a helyzet X céggel?", vagy "ki a fene az a Kala Pál, mit tudunk róla?", vagy "melyik ajánlatunkba írtuk bele azt a jólsikerült megtérülési kalkulációt?". Ez utóbbi kérdések megválaszolása már túlmutat a pusztán rublikákban gondolkodó strukturált megoldásokon, és ez az, amin Opteamus nevű CRM megoldásunk változtatni akar.
https://softwarehunter.blog.hu/2007/10/08/kene_valami_partnerkezelo/full_commentlist/1#c864441
Válasz erre: kéne valami partnerkezelő
2007-10-09T07:03:21+02:00
2007-10-09T07:03:21+02:00
gáll tünde >> software hunter
http://blog.hu/user/57220
Tapasztalataim alapján a CRM sw beszerzések előtt, nem igazán olvasnak könyvet a beszerzés felelősei.<br />
Biztosan van olyan, aki megérleli magában a CRM, és a CRM sw gondolatát, aminek egy része a terület szakirodalmainak elolvasása, de ez nálunk nem jellemző. Igen nagy tisztelet a kivételeknek.:)
https://softwarehunter.blog.hu/2007/10/08/kene_valami_partnerkezelo/full_commentlist/1#c860766
Válasz erre: kéne valami partnerkezelő
2007-10-08T09:17:56+02:00
2007-10-08T09:17:56+02:00
Dely Balázs
Most jelent meg végre a CRM-ről egy könyv Mo-n. Mondjuk aki megveszi / végigolvassa, az valószínűleg nem így gondolkodik. Az hogy az embereknek / cégeknek meg mit lehet eladni, az egy másik dolog.
https://softwarehunter.blog.hu/2007/09/14/mkrt_iii_mikor_elegedetlen_egy_felhaszna/full_commentlist/1#c821375
Válasz erre: MKRT III.* Mikor elégedetLEN egy felhasználó?
2007-09-25T07:56:52+02:00
2007-09-25T07:56:52+02:00
gáll tünde >> software hunter
http://blog.hu/user/57220
Igen, így kicsi más aspektus.<br />
Kísértetiesen hasonlít az "iktatós" problémára.<br />
<br />
(Közfeladatokat ellátó intézmények, a 24/2006 (IV.29) BM-IHM-NKÖM együttes rendeletének megfelelő, tanusított iktató szoftverrel kell hogy rendelkezzenek.<br />
<br />
Azok az intézmények, akik évekkel ezelőtt vásároltak iktató szoftvert (de akár 1-2 éve), és a fejlesztő cég úgy döntött, nem megy bele a minősítési procedúrába (anyagi, szakmai okokból), most bizony újabb kiadásra van kényszerítve. És ez ráadásul nem is választás kérdése. <br />
<br />
Valószínű, nem vígasztalja, de jelen esetben az a helyzet, hogy saját testrészébe harapott... így nem csak a "kicsik" szívják mélyre a levegőt.
https://softwarehunter.blog.hu/2007/09/14/mkrt_iii_mikor_elegedetlen_egy_felhaszna/full_commentlist/1#c803786
Válasz erre: MKRT III.* Mikor elégedetLEN egy felhasználó?
2007-09-19T17:28:59+02:00
2007-09-19T17:28:59+02:00
Kapitány Zoltán
Férre értések elkerülése véget, lehet hogy nem voltam teljesen pontos! A történettel kicsit vissza kell menni az idöben! Régebben elfogadott dolog volt az, hogy egy számlázó programhoz készítenek egy interface-t ami a péntárgépnek átadta az adatokat és a számla lezárásakor nem kellett egyesével beütögetni a pénztárgépbe!<br />
<br />
Erre az APEH hozott egy állásfoglalást, hogy ez így még sem jó és megszeretné különböztetni a pénztárgépeket és más egyébb eszközöket amivel nyugtát lehet készíteni! A pénztárgépeknél annak ellenére, hogy van fogadó COM portjuk, letiltotta szoftveresen az adat átadást. Kimondták, hogy annak a pénztárgépnek aminek billentyűzete van csak kézzel (manuálisan) lehet beütni, azoknak amiknek nincsen (Feketedobozos nyomtatók) azokat lehet összekötni számítógépekkel!<br />
<br />
Majd engedélyezték a legmondernebb APEH-s feketedobozos nyomtatókat, mint pl. a Samsung SP270. Ehhez a nyomtatóhoz központilag a samsung engedélyezett egy Bevásárlókosár nevű interface-t amit a nyomtatóval együtt adtak, amihez a szofver cég elkészítette az illesztést (dll file-t). Ez kb. 1 évig jó volt mire kitalálta az APEH, hogy még sem jó az általánosan engedélyezett interface, csak akkor engedélyezi, ha minden szoftverhez amihez összekapcsolják engedélyeztetik maga a szoftvert is!<br />
<br />
Konkluzió nem tudom mi, max annyi jut csak eszembe, hogy megint a kicsikkel ba.... ki és mindenki egymásra mutogat, senki nem vállalja fel!
https://softwarehunter.blog.hu/2007/09/14/mkrt_iii_mikor_elegedetlen_egy_felhaszna/full_commentlist/1#c792048
Válasz erre: MKRT III.* Mikor elégedetLEN egy felhasználó?
2007-09-17T09:05:11+02:00
2007-09-17T09:05:11+02:00
gáll tünde >> software hunter
http://blog.hu/user/57220
Számomra még mindig meglepő, hogy szoftveres cégek miért foglalkoznak olyan dologgal, amihez nem értenek, nem hajlandóak rá áldozni időben, és pénzben (engedélyek).<br />
<br />
A raktárkezelő szoftverek értékesítése pénztárgéppel nem olyan egyszerű (nem kevés idő, pénz), ezt bizonyítja az is, hogy kevés szoftver rendelkezik engedéllyel.<br />
<br />
Bennem elsőre az merült fel, hogy vajon a milyen kereskedelmi tevékenységet folytathat, hiszen vannak olyan tevékenységi körök, ahol kötelező a pénztárgép, és nem elég az APEH engedélyes nyomtató.<br />
Ide vonatkozó rendelet a 4/1997.(I.22.) kormányrendelet 1. sz. melléklete. <br />
<br />
Érdekes pont, a fejlesztő cég hozzáállása. Itt is a részletekben lehet a lényeg;<br />
A fejlesztő cég ajánlotta a blokknyomatót a driverrel, vagy Ön „párosította” össze a szoftvert a hardverrel? Vagy a szoftveres cég eladta a szoftvert, mint eszközt, ami alkalmas a pénztárgép csatlakozásra, majd felrakta mancsait?<br />
A megoldáshoz; kvázi legyen egy szoftverünk pénztárgép kapcsolattal, nem elég a szoftveres cég ígérete, hogy a szoftverben van lehetőség pénztárgép kapcsolódásához!<br />
(Rendkívül fontos, hogy ne elégedjünk meg ígéretekkel, mert ez nem szül megoldást soha.)<br />
<br />
Milyen variánsok lehetnek az adott helyzetben;<br />
1., Zoltán ír egy hivatalos levelet „sorstársaival” a fejlesztő cégnek, amiben összegzi a vásárlás előtti ígéreteket, a szerződésben foglaltakat, és a lehetséges együttműködést – pl. az engedélyeztetéssel járó költségek százalékos elosztására javaslatot.<br />
(Érv lehet a fejlesztő cég felé, egy új célpiac megnyitása.)<br />
Ezt követően várja a fejlesztő cég döntését. <br />
2., Marad minden úgy, ahogy van.<br />
3., -1,5 milló forint elkönyvelése, egy a célnak megfelelő rendszer beszerzése.<br />
<br />
Pont a kis cégeknek - azoknak, akiknek nem áll rendelkezésükre több millió forint, viszont szeretnének jól dolgozni -, szükséges nagyon alaposan előkészíteniük ilyen jellegű beszerzési döntéseiket (is).
https://softwarehunter.blog.hu/2007/09/02/crm_dontes_szoftver_tanacsadas_ugyviteli/full_commentlist/1#c786861
Válasz erre: Rugacs CRM.
2007-09-14T13:48:08+02:00
2007-09-14T13:48:08+02:00
gáll tünde >> software hunter
http://blog.hu/user/57220
Hű, de nagyon relativitás ez is. :)
https://softwarehunter.blog.hu/2007/09/14/mkrt_iii_mikor_elegedetlen_egy_felhaszna/full_commentlist/1#c786254
Válasz erre: MKRT III.* Mikor elégedetLEN egy felhasználó?
2007-09-14T11:11:37+02:00
2007-09-14T11:11:37+02:00
Kapitány Zoltán
Sajnos mi is vásároltunk egy komplett rendszert, ami igen tetszetös, könnyen kezelhető és még minden jot ellehetne rola mondani.... de és itt jön a de..<br />
<br />
MI kis és nagykereskedéssel is foglalkozunk, pont amiatt döntöttünk ez a szoftver mellett mert tudta kezelni, volt pénztárgép kapcsolata. Megvásároltuk hozzá nem kis költségen a feketedobozos APEH engedélyes nyomtatokat is 2 db-ot (darabját 230 ezer Ft-ért). Kb használtuk egy évig mire az APEH visszaélésre hivatkozva betiltotta a nyomtatok használatát, mivel a nyomtatoval szállított interface program általános engedélyel rendelkezett és az ö állasfoglalásuk szerint minden szoftverfejlesztönek maga kell hogy engedélyezze. Mondanom sem kell ezt a szoftvercég nem engedélyezte, söt annak ellenére elzárkózott elöle hogy összegyüjtöttem pár embert akinek szinten hasonlo gondja van ugyan ezzel a programmal.<br />
<br />
Igazán nem tudom mi a jo megoldás, vettük egy jo rendszert, megvagyunk vele elégedve nagyjábol de még sem tudjuk használni! Erre a rendszerre lassan 1,5 millió forintott költöttünk ami most kidobott pénz. Biztos van erre is megoldás de mindent nem lehet szerződésben rögziteni és az Apeh is hozhat furcsa meglepetéseket! De mit csináljon egy kis cég aki csak jol szeretne dolgozni, szeretné fokozatosan bőviteni a rendszerét, viszont nem áll a rendelkezésére több millio Ft?
https://softwarehunter.blog.hu/2007/09/02/crm_dontes_szoftver_tanacsadas_ugyviteli/full_commentlist/1#c784562
Válasz erre: Rugacs CRM.
2007-09-13T17:39:01+02:00
2007-09-13T17:39:01+02:00
Greg!
http://blog.hu/user/51660
Ja ja. A legjobb nőket is unja valaki :))))
https://softwarehunter.blog.hu/2007/09/13/mkrt_ii_mikor_elegedett_egy_felhasznalo/full_commentlist/1#c783979
Válasz erre: MKRT II.* Mikor elégedett egy felhasználó?
2007-09-13T15:13:52+02:00
2007-09-13T15:13:52+02:00
gáll tünde >> software hunter
http://blog.hu/user/57220
Kedves István!<br />
<br />
Örültem teljesen jogos, és ésszerű kérdéseinek!<br />
<br />
1., Ha nincs jobb megoldás, kidobott pénz lenne.<br />
Nézze el nekem, hogy egy közismert példát hozok fel;<br />
<br />
"Henry Ford-ot egyszer elhívták egy furcsán zörgő T-Mobil -hoz. Nézegeti-nézegeti, majd ráüt egyet a motorra egy kalapáccsal. Ettől elmúlik a zörgő hang, minden rendbejön. A kocsi tulajdonosa már örül, milyen könnyen megúszta a dolgot.<br />
<br />
Akkor lepődött meg, amikor Ford benyújtotta a részletes számlát, ami 100$ -ról szól; kiszállási díj: 5$, kalapács: 3$, tudni, hogy mikor és hova kell ütni: 92$."<br />
<br />
Viszont! Megnyugtatásképpen szeretném felajánlani Önnek, és azoknak a döntéshozóknak, akik idén könyvelési rendszert szeretnének vásárolni a következőt;<br />
<br />
Ha ír egy specifikációt az igényeiről, a gépszámokról, a hardver és szoftverállományról, eddig milyen szoftvert használt, és miért kíván váltani, majd leírja, mely szoftvereket nézte meg eddig, akkor teljesen ingyen jelzem, hány szoftver van még, amely megfelel a specifikációban foglaltaknak. <br />
Ezt követően el tudja dönteni, megéri-e a 30.000 forint, hogy megismerje a többi rendszert, vagy marad az eddigieknél.<br />
Így egészen biztos, hogy olyan információkat kap, melyek birtokában eddig nem volt.<br />
<br />
Mi a biztosíték, hogy megfelelő tanácsot kap?<br />
A magyarországi könyvelési rendszerek tanulmányban olyan szoftverfejlesztő cégek is szerepelnek majd, akik nem szerződött partnereink.<br />
Ezt a részletes tanulmányt adjuk át.<br />
<br />
A független információhalmaz összeállítása nem kevés idő, energia; így bizony pénz is.<br />
<br />
Remélem megnyugtató válaszokat sikerült adnom!<br />
https://softwarehunter.blog.hu/2007/09/13/mkrt_ii_mikor_elegedett_egy_felhasznalo/full_commentlist/1#c783727
Válasz erre: MKRT II.* Mikor elégedett egy felhasználó?
2007-09-13T14:18:39+02:00
2007-09-13T14:18:39+02:00
Kuti István
Már kezd is érdekelni a dolog.... Éppen most szeretnék - nem könyvelő - cégeimnek könyvelőszoftver venni. Nincsenek nagy igényeim. Illetve csak egy A legjobb teljesítmény - ár szoftvert találjam meg. Láttam van konzultáció. De mi van, ha nincs végeredményben jobb megoldás, mint amit én találok addig. A 30 ezret jól kifizettem, aztán maradok annál, mit én találtam??? A másik Mi a biztosíték arra, hogy tanácsként azt a programot kapom ami nekem kell és nem azt amelyikért a legtöbb jutalékot kapja a tanácsadó? Szerintem ez az a kérdés, ami a vevőket általában érdekli ezért nem emailben, hanem blogon keresztül teszek fel. Remélem lesz rá megnyugtató válasz és mindenki okul majd belőle.