Megkeresett egy cég ügyvezetője, hogy jövő évtől szüksége lenne egy komplett integrált könyvelési rendszerre.
Természetesen a szokásos első körös kérdéseket feltettem, mikor ahhoz a kérdéshez jutottunk, hogy miért akar váltani, érdekes választ kaptam.
~600.000 forint értékeben vásárolt licencet, és szolgáltatást, és mivel egy összegben kifizette, kapott ajándékba 2 év ingyenes frissítési szolgáltatást.
Ezt a szerződésben rögzítették, hivatalosan, cégszerűen aláírt szerződése van róla.
A cég közölte vele, hogy ez a szerződés nem érvényes, mert egy olyan tanácsadóval kötötte, aki már nem dolgozik a cégnél.
(Nem a tanácsadó, hanem az ügyvezető írta alá a szerződést.)
Az ügyfél ezek szerint a tanácsadóval szerződött, nem a céggel? Ráadásul úgy, hogy a szerződést a cég ügyvezetője, vagyis aláírásra jogosult embere írta alá?
Teljes anomália.
Természetesen az is a cégvezető döntése lesz, hogy amellett, hogy lecseréli a teljes rendszert, tesz- e jogi lépéseket az üggyel kapcsolatban.
Figyeljünk a háttérszolgáltatások minőségére is beszerzés előtt pl. referenciák bekérésével, és "interjúztatásával".
Olivér költségvetése -600.000 HUF-al csökkent.
(idő, energia, munka, bosszúság nincs benne)
A szerződés nem mindenkit kötelez. -600.000 HUF
2007.09.03. 08:38 | gáll tünde >> software hunter | Szólj hozzá!
Címkék: döntés ügyfélszolgálat beszerzés könyvelő ügyviteli
A bejegyzés trackback címe:
https://softwarehunter.blog.hu/api/trackback/id/tr54155165
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek