Természetesen a szokásos vegyek biztosítást, ami befektetés is és hűű de jó lesz nekem dologgal kezdte.
Rossz indítás volt. Fogalma sem volt, milyen igényeim vannak, de azért hozzak egy olyan döntést, hogy igen, akarom. Nem, nem akarom. Mert tudom milyen igényeim vannak, és tudom mit nyújt az adott szolgáltatás. Nekem arra még nincsen szükségem.
Persze nem bírtam ki, hogy ne kérdezzek rá, hogy hova jegyzetel velem kapcsolatban, vagy hova rögzíti azokat az információkat, amiket elmeséltem magamról, és később akár neki értékes info lehet. (Hány éves vagyok, van-e autóm, stb.)
Már meg sem lepődök; cetlire.
Nem kis bróker cégről van szó. Kérdezem a hölgytől, hogy olyan szoftver nincsen, amibe be tud írni magának feljegyzéseket, határidőket, információkat velem kapcsolatban, aztán meg később jól rá tud keresni?
Pl., van autója, kedvezményes casco érdekelheti, ha lesz, küldeni neki anyagot. Így ha valamelyik biztosító kijön kedvezményes biztosítással, akkor a szoftverben rákeres, és hív is.
Nem, ilyen nincs.
Az XY cég nevében keresett, de az XY cégnek fogalma sincs, a brókere mit „kavar” velem. Hát még ha a bróker jól „elkavar” más céghez, akkor mekkora fogalma lesz róla...
Persze, tisztába vagyok azzal, hogy a brókerek kicsit máshogy működnek, mint egyéb sales-ek, de nálam ez már a független bróker fogalmát feszegeti. Persze, hogy félnek, „lenyúlják” egymás ügyfeleit > CRM rendszerek többségében alkalmasak különböző jogosultságok kezelésére.
A döntéshozó nem foglalkozik a problémával, mert valószínűsítem, így is megy a szekér. Bár megfelelő CRM rendszer bevezetésével mehetne jobban is.
Ha Ön döntéshozó, és konzultálni szeretne velem CRM ügyben, örömmel veszem megkeresését.
Utolsó kommentek