Tegnap felhívtam egy szoftverfejlesztő céget, hogy egy ügyfelemnek szeretném megrendelni az egyik számlázó szoftverét.
(Eddig még nem kontaktáltam a céggel, kvázi első kapcsolatfelvételről beszélhetünk.)
Az ügyvezető; Károly - aki az ügyfélszolgálatos telefont felvette - közölte, hogy neki erre most nincs ideje, és hogy "Egy ügyfél nem ügyfél."
Megállt bennem az ütő, de elfolytott hangon rákérdeztem, hogy ezt most jól hallottam-e. Mire drága kollega közölte, hogy igen, és hogy helló.
Ilyet "praxisom" alatt még nem... és nem is nagyon szeretnék.
(Azonnali hatállyal töröltem a www.donteselokeszites.hu fejlesztői adatbázisából.)
A cég nevét sajnos nem írhatom le, de P betűvel kezdődik, és van egy 5-ös szám a nevükben, és csak számlázó szoftverekkel foglalkoznak. Túl sokat nem érdemes törnie a fejét, melyik cég lehet, nem ismertek, és így max csak a negatív reklámok miatt lesznek azok.
Megnyugtató az, hogy ez nagyon ritka, de mivel rengetegen próbálnak ilyen-olyan szoftvereket értékesíteni, előfordul.
Ez a történet még inkább megerősíti azt, hogy nem csak a szoftver minősége, tudása stb. fontos az ügyviteli szoftver beszerzéseknél, hanem a háttérszolgáltatások is; köztük az ügyfélszolgálat.
Utolsó kommentek