Ügyviteli szoftveres tapasztalatok.

Ügyviteli szoftver vadászat

Google hirdetések

Utolsó kommentek

Üzleti döntéseket támogató BLOGok!

Rovatok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

dolgok



Google PageRank kijelző - CamelPark keresőoptimalizálás

"Tök idegesítő"

2007.07.01. 13:43 | gáll tünde >> software hunter | Szólj hozzá!

 

Múlt héten egy ismerősömmel beszélgetve kiderült, hogy CRM-et vezettek be náluk köbö egy éve. Felcsillant a szemem, tele voltam kérdésekkel; mikor, melyiket, mik a tapasztalatok…

Mire belelendültem volna a kérdezősködésbe, elhangzott egy mondat:

„Én ezt az egészet nem értem, tök idegesítő. Minden nap, amikor bemegyek, szinkronizálnom kell. Elmegy ezzel 5 perc. És fogalmam sincs miért. Semmi hasznát nem látom.”

Huh.

Ez fájt picit. (egyik kedvenc ügyviteli szoftverem a CRM)

Az egyik (szerintem) legjobb CRM-et vették meg. Volt rendszerbevezetés. Oktatás is.

Viszont!

A cégeknek, akik a CRM-et használják, nem a CRM használat a fő tevékenységi körük! Néha érdemes felfrissíteni, mit miért csinálunk.

Én, ha CRM fejlesztő, forgalmazó cég lennék, lehet, bevezetnék egy pluszszolgáltatást; évente konzultáció, tapasztalatok cseréje, konklúzió levonása azokkal a cégekkel, akiknek eladtam CRM-et.

A részletekbe nem megyek bele; beleépítem az árba, vagy eladom pluszként,… hogy kommunikálom…

És abba se, mennyire hasznos dolog lenne mind a két fél számára…

Címkék: crm

A bejegyzés trackback címe:

https://softwarehunter.blog.hu/api/trackback/id/tr85155156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása