Ügyviteli szoftveres tapasztalatok.

Ügyviteli szoftver vadászat

Google hirdetések

Utolsó kommentek

Üzleti döntéseket támogató BLOGok!

Rovatok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

dolgok



Google PageRank kijelző - CamelPark keresőoptimalizálás

Te mit használsz?

2007.07.16. 15:26 | gáll tünde >> software hunter | Szólj hozzá!


Az elmúlt héten több ismerősömnél előkerült a kérdés, amit jól fel is tettek nekem:

„Te melyiket használod?”

(Számlázóról, meg CRM-ről volt szó.)


„Neeem kell itt a nagy beszerzési hókuszpók, mondd meg, neked mid van, ha te azt használod, nekem is jó lesz.”

(Ugye ismerős? Igenigen, ez az ajánlás módszere valamilyen szinten.)


Hát ez sajnos nagyon nem így működ’.

Merthát hiába szép az új cipőm, ha

- nekem 38-as lábam van Önnek meg 42-es,

- én nőit hordok, Ön meg férfit

- nekem a fekete teszik, Önnek meg a barna

- ha én a bőrt szeretem, Ön meg a vásznat

- ha én alkalmiba szeretek járni, Ön meg sportosan

- ha a cipőm nyári, Ön viszont télit szeretne


Igények – lehetőségek...

Persze ismerőseim is belátták, hogy az Ő igényük sem az, hogy az én igényemre bevált szoftvert vegyék meg.

Címkék: döntés beszerzés crm ügyviteli raktárkezelő számlázó

A bejegyzés trackback címe:

https://softwarehunter.blog.hu/api/trackback/id/tr71155152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása